Sony Xperia go 4 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Xperia go 4 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

sanita64 19-01-2015
Geschreven voor: Sony Xperia go 4 GB / wit

Prima telefoon voor zijn prijs. Is menigmaal ongeschonden uit (schoon) toilet gekomen, dus zijn waterdichtheid meedere malen bewezen. Ook regelmatig gevallen zonder problemen, wel problemen gekregen na anderhalf jaar met het geluid van de telefoon gesprekken, handsfree geen probleem maar geen geluid aan het oor. App's nog nooit vastgelopen. In vergelijk van een Iphone 5 beter wifi ontvangst en makkelijker in gebruik. Lichter en dus water en stof vrij. Ik heb inmiddels een sony z3 compact aangeschaft omdat het geluidsprobleem zich voor deed jammergenoeg en de waterdichtheidklepjes afgebroken waren, maar ben absoluut fan van Sony geworden!

WPL1970 01-11-2013
Geschreven voor: Sony Xperia go 4 GB / wit

Ik kan niet anders zeggen dat dit een waardeloos toestel is. De positieve reviews i.c.m. de prijs deed mij besluiten tot aanschaf over te gaan. Maar wat een miskoop! Dit toestel loopt continu vast, apps worden midden in het gebruik afgesloten, toestel reageert niet op oproepen waardoor ik vaak gemistte oproepen heb, regelmatig ontvang ik telefoontjes en als ik opneem duurt het nog 15 seconden voor er geluid uit komt vanuit de andere kant, maar meestal hebben de mensen aan de andere kant dan al opgehangen, apps starten zeer zeer traag en soms helemaal niet op.

Stevigheid en waterdichtheid zijn leuke features, maar wat heb je er aan als de rest allemaal niet werkt.

Een aantal malen contact gehad met Sony die met het standaard antwoord komen om het toestel te resetten en voor de ontvangst moet ik dan maar contact opnemen met Vodafone. Vodafone zegt dat er niets aan de hand is en verwijst me naar Sony.

Ik zie nog maar 1 oplossing en dat is het apparaat slopen of in de plomp gooien maar daar kan het nu juist weer wel tegen :-(

Advies: niet kopen!

T.Oud 30-09-2013

Een prima telefoon

Ik had hem gekocht voor zijn waterdichte en stootvaste eigenschappen.
Ik lid van een reddingsbrigade op het strand en vaar daar ook veel.
Dan moet dit een prima telefoon zijn.
Met lessen en examens kan je dan ook filmen, dat is makkelijk met evalueren.
Die taken doet hij ook prima.
Alleen valt nu voor de 3e keer de wifi steeds uit en daar voor 2 keer de afdichting van de usb die los ging.
Hij is dus nu voor de 4e keer weg binnen een jaar.
Volgens de winkel zouden ze na 4 reparaties het toestel vervangen.
Na nu hem weer 3 weken kwijt te zijn en nog geen zicht op een nieuwe weigeren ze dat.
Van het eerste jaar ben ik hem dus 3 maanden kwijt.
Kort om niet kopen als je een duurzame telefoon wil.

paul aarts 22-07-2013
Geschreven voor: Sony Xperia go 8 GB / zwart

Mijn gemiddelde score van 8,6 geeft een ietwat vertekend beeld. Het toestel heb ik namelijk binnen een maand terug moeten sturen vanwege een kapotte wifi antenne.

Ik had een Xperia Neo. Dit toestel voldeed op zich nog wel, hoewel de wifi verbinding steeds opnieuw gemaakt moest worden. Echt heel mooi vond ik 'm daarnaast niet, dus werd het tijd voor een ander toestel. Ik besloot te gaan voor de Miro. Strakkere vormgeving en een goede prijs. Het toestel kwam op 15 juni bij mij binnen en ik was al vlug enthousiast. Het toestel bleek een aantal vernieuwingen te bieden die de Neo niet had, zoals een uitgebreidere equalizer. Ik nam het toestel in gebruik en wis en waarachtig, de wifi verbinding werd niet steeds verbroken. Bovendien bleek de Miro een stuk lichter te zijn dan de Neo. Top! Totdat binnen een maand de wifi verbinding werd verbroken. De antenne bleek kapot te zijn. Ik zit te wachten tot het toestel gerepareerd is of er misschien een nieuwe wordt geleverd. Ik wacht het even af.

Tegelijkertijd begaf de Xperia Z van mijn broer het. Dat zet iemand toch aan het denken, nietwaar? Hij ging er mee terug naar de T-Mobile shop: "Het toestel heeft waterschade", werd er gezegd. Laat me niet lachen zeg! In de televisie commercial gieten ze zonder pardon een emmer water leeg over dit toestel.

Al met al ben ik jarenlang fan van Sony toestellen. Dit enthousiasme verdwijnt stukje bij beetje... Ik ben op z'n minst sceptisch.

alexknlvr 24-05-2013
Geschreven voor: Sony Xperia go 4 GB / zwart

Deze telefoon wordt aangeprezen om zijn stevigheid.
Dat is het apparaat dus niet.
Ik had de telefoon gekocht voor mijn zoon zijn verjaardag.
Juist met de gedachte dat deze telefoon wel tegen een stootje zou kunnen.
Op diezelfde dag nog glipte het apparaat uit zijn handen. (Ik begrijp ook wel dat dat niet de bedoeling is). Er zat meteen een klein bartsje in het glas. Opgestuurd ter reparatie. 447,98 euro moet dat gaan kosten. Dat is dus meer dan twee keer de aanschafsprijs. Waardeloos dus. Niet kopen!

nick97 21-04-2013
Geschreven voor: Sony Xperia go 8 GB / zwart

De Sony Xperia Miro is een geweldige en gebruiksvriendelijke telefoon met veel optie's. Deze telefoon is perfect voor social media verslaafde. Want met een Facebook integratie en het notificatielampje onder aan de telefoon kun die je kunt instellen welke kleur het lampje krijgt bij welk bericht heb je snel en makkelijk contact met wie je maar wilt. Het heeft een goede camera die mooie foto's kan maken in ieder geval goed genoeg voor mij. Het heeft een uitstekende geluidskwaliteit waarmee je lekker en hard muziek mee kunt luisteren.Hij is volgens mij ook redelijk betaalbaar alleen jammer dat de overheid €30 meer belasting voor zulke telefoons heeft opgelegd omdat je hiermee gratis dingen kunt downloaden. Maar toch ik vind deze telefoon echt een aanrader.

basveerkampster 27-02-2013
Geschreven voor: Sony Xperia go 4 GB / wit

Dit het allerbeste toestel wat ik ken niet te groot nieuwste besturing systeem sony maakt zn naam meer dan waard misschien n iet stootvast dat is geen minunt je moet natuurlijk je toestel niet laten vallen en of anders goed verzekeren camera top ik kan hem overdag met goed ligt goed gebruiken en al is hijn niet zo snel als mn nikon camera in het donker je hebt echt alles in de hand video beter als die op hedendaagse profesinele cameras zit dit licht aan het gewicht bij fotograferen even goed vasthouden zodat je leert je vinger niet op de lens te plaatsen en toestel is net te groot zoals wel het geval met de z ook een leuk toestel maar deze past beter in je zak hand enz een aanrader ik heb 10 jaar ervaring als verkoper in telecom zaken en dit is een topper

Welofniet 19-02-2013

Zeer fijne telefoon.
Wilde eerst de android versie updaten maar die er op staat bevalt prima.
Afmetingen zijn precies goed (hij past nog in m'n broekzak)
Voor wat betreft de degelijkheid:
Hij zit nu dus al een maand in mijn broekzak of jaszak (met sleutels) en er zit nog geen krasje op het scherm (moet nog een screenprotector kopen.
Wbt waterdichtheid: Op dag 2 filmcamara aangezet en in het aquarium laten zakken.
Is leuk filmpje geworden, geen sporen van vocht en toestel werkt nog steeds prima.
Aanrader !!

WTH11 17-01-2013
Geschreven voor: Sony Xperia go 4 GB / zwart

Zoals zovelen (ook op de sonysite te zien) heeft mijn zoon de mobiel in een glas water gehouden met de klepjes dicht! kort daarna wilde hij de mobiel voor iets anders gebruiken en zag dat er water achter de camera lens zat en de mobiel ging uit, toen (na een dag laten drogen) weer aan de oplader maar de mobiel laadde niet op.
Wij terug naar de telefoonwinkel, daar kregen we te horen dat waterschade NIET onder de garantie valt.
Deze mobiel was op dat moment nog geen week in zijn bezit maar de sony arrogant geeft dus geen garantie, dit probleem doet zich al veel vaker voor mensen, zit nu steeds te kijken op internet maar er zijn meer mensen die er voor gaan dat de mob. waterdicht is maar dat istie dus niet!!

Linsey1978 13-01-2013
Geschreven voor: Sony Xperia go 4 GB / zwart

Ook ik heb gekozen voor de telefoon vanwege de waterdichtheid en omdat ie tegen een stootje kan (als het goed is tenminste).
Ik vind het een mooi telefoontje om te zien en het formaat vind ik ook prima!
Vergeleken mijn vorige telefoon is de snelheid een verademing en de telefoon is prettig in gebruik. Vooralsnog erg tevreden met mijn nieuwe aanwinst!

Ketelbinkie 13-01-2013
Geschreven voor: Sony Xperia go 4 GB / zwart

Gekozen voor zijn stootvastheid en waterdichtheid. Hoe dat is heb ik nog niet in de praktijk ervaren maar ga er vanuit dat dat wel goed zit.
Heb de telefoon inmiddels geupdated naar Android 4.0, werkt allemaal goed.
Nadeel vind ik dat ik binnen vaak een slecht ontvangst heb. Zowel thuis als op mijn werk maar een bereik van geen of een streepje.
Accuduur blijft een probleem met de smartphones, zo ook met deze.

yacoolt 12-12-2012
Geschreven voor: Sony Xperia go 4 GB / geel

ik heb hem gisteren gekocht meteen upgedate naar android 4.0.4
maar vind de aansluiting van de achter kapje matig bij de volumeknop sluit hij niet mooi aan verder het uiterlijk is prima de gele kleur vind ik wel wat hebben alleen snap ik niet hoe ik in mijn sd kaart kan kijken wil namelijk van uit mijn sdkaart apps instaleren in het menu staat ook helemaal geen verwijzing naar mijn bestanden